Wednesday, February 25, 2009

seMAlam...

harI YANG SEMEMangnya aq pun x sangka...alarm nseT konon bangun awal2...LaSt2 pAkcik yang BeTULkan kipas bilik kami yang Rosak tu plak bangunkan..dengan nada"bilik 107 2x!!nak betulkan kipas!"...aduh2...thanx To pkcik tu...kalau x...gerenti aku lewaT ataupun x DATANG gi meeting adHoc...memanG sedih la sebab majlis tu x seperTi yang aku bayangkan....oraNg atau dengan kata lainnya MAHASISWA sabah...x ramai pun yang datang...lalala...memang Bgni Rupanya SCEnario nya adHoc sabah...insyaAllah sbg MT yang baru kami akan update n pbaiki lagi...fuh!penat memnag penat...pjalanan dari tradwins after pjumpaan tu diteruskan dengan singgah makAN di proton..ktika makan tu la kami cerita pasal games time kita budak2 dulu...huhu..ktawa sampai hampir planning buat untuk FAmily day nanti..penat2.....now im at mimiE room...staY di kolej dia...memaNg teringin pun mau TiTO di kolej yang bertag kan SME bank...ok n best...at the same nite aku jumpa classmate akoo...diPLomasi klas...akHirnya aku barU tau yang assgment aku cuma 3-5 page!!!!yea@!!!!suka n gumbiranya hatiku...hehehehe...best2 kan??dengan tekadnya aku pun berniat untuk siapkan assgmEnt diPLmsy aku tu esok d liB...ok2 kan??hehehe...ejan!!!!!!!Buat assgment tue!!baik Puang aJi~LOL..

No comments:

Post a Comment